اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

نويسنده: گیلان گپ دو شنبه 21 مهر 1393 ساعت 13:2 نظر

با من رفت و آمد نکن

 

رفتن فعل قشنگی نیست

 

با من فقط راه بیا …

*

*

*

 

تو را دارم ای گل جهان با من است

 

تو تا با منی جان جان با من است

 

چو می تابد از دور پیشانی ات

 

کران تا کران آسمان با من است

*

*

*

اگر هیچوقت بعد از هر لبخندی خدا را شکر نمیکنید

 

حقی نخواهید داشت بعد از هر اشکی از او گله مند باشید

*

*

*

دلمان کوچک است

 

ولی آنقدر جا دارد

 

که برای هر عزیزی که دوستش داریم

 

نیمکتی بگذاریم برای همیشه ی عمر

*

*

*

امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمیکاهد

 

همیشه هستی … همین حوالی

*

*

*

باور کن “من” تنهاترین ضمیر دنیاست

 

و “ او ” خوشبخت ترین ضمیر دنیا چون “ تو ” را دارد . . .

*

*

*

سخت است

 

“او” کردنِ “تویى” که همه زندگى “من” بود !

*

*
*

به خواب می روند مثل من

 

تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تــــو …

*
*
*

دنیا فهمید خیلی حقیر است

 

وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم …

*
*
*

افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم

 

دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو …

*
*

*

*

*
*

آنقدر برای تو بوده ام که دیگر من برایم غریبه است

 

اینگونه است که وقتی میروی می میرم چون نه تو را دارم و نه خودم را…

*

*

*

سخت است از شدت بغض گلو درد بگیری

 

و همه بگویند لباس گرم بپوش !

*
*
*

یادم رفته بچه که بودم آرزوهام چی بوده

 

ولی از این مطمئنم که چیزی که الان هستم

 

آرزوی بچگیام نبوده و نیست !

*

*
*

زمستان نیست

 

دلتنگی توست که می لرزاند چهارستون دلم را…

*
*
*

تو و خوشبختی چقدر شبیه به همید

 

به هیچ کدامتان نرسیدم

*

*
*

ﮔﺎﻫـــﯽ …

 

ﻧﻤﯿﺸـــــــﻪ ﺩﺳــﺖ ﺍﺯ ﺩﻭﺳـــــﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﯾﮑــﯽ ﺑﺮﺩﺍﺷــﺖ

 

ﺣــــــــــــــــــــــﺘﯽ ﻭﻗﺘــــﯽ ﺍﺯﺵ ﺩﻟﺨــــــﻮﺭی !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

گالري تصاوير

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

عضويت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه سایت آخرین مطالب سایت را براحتی در ایمیلتان دریافت نمایید




شبکه هاي اجتماعي